خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حاشیه افتتاح پروژه های بسیج سازندگی استان قزوین؛

عرصه همه خدمات بسیج در راستای مردم یاری است 

عرصه همه خدمات بسیج در راستای مردم یاری است 
حجت الاسلام یوسفی عنوان کرد: بسیج افتخار دارد در عرصه ها و صحنه های مختلف، ماموریت های خاص خود را که در راستای مردم یاری است، اجرا نماید. 
کد خبر: ۹۶۳۷۰۶۵
|
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

 

قزوین_به گزارش بسیج، حجت الاسلام علی یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در آئین افتتاح پروژه های بسیج سازندگی که روز شنبه برگزار شد در گفتگو با بسیج بیان کرد: بسیج افتخار دارد در عرصه ها و صحنه های مختلف، ماموریت های خاص خود را که در راستای مردم یاری است، اجرا نماید. 

 

وی گفت: یکی از بخش های حضور بسیج، عرصه جهاد با حضور گروه های جهادی است. کاری که این گروه های جهادی انجام می دهند باعث ایجاد امید در نسل جوان و آحاد دانش آموزان است. ضمن اینکه فضای شاد و مفرحی برای دانش آموزان فراهم می شود و این فضا، امید و انگیزه دانش آموزان را برای تحصیل و ادامه رقابت های علمی بیشتر می کند و تاثیرات آن در مقاطع بالاتر نمایان می شود. 

 

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی تأسیس شد و در عرصه های مختلف فعالیت ها و ماموریت های مختلفی را از عرصه های عمرانی تا عرصه های امنیتی اجرا کرد. 

 

وی افزود: گروه های جهادی ضمن اینکه باعث عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود، موجب ایجاد انگیره و امیدافرینی در جامعه هدف نیز می شود و آثار این امیدآفرینی را می توان در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و مسابقات مختلف دید. 

 

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: امیدواریم آینده خوبی با حضور نسلی که با این امیدآفرینی ها تربیت می شوند رقم بخورد و زمینه های تمدن نوین اسلامی با این نسل پویا فراهم گردد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار